Kekkei Genkkai klanu Kouseki jest posługiwanie się elementem kryształu "Shotonem".
Shōton - jest rzadkim i specjalistycznym elementem Ninjutsu, które umożliwia tworzenie kryształów a także mianipulowanie już istniejącymi krysztalami i strukturami krystalicznymi.
Shōton jest połączeniem Raitona(błyskawicy) i Suitona(wody).
Techniki klanu:
Ranga D
~~Kesshō no Yoroi~~ To jutsu pozwala na zamiane jakiejkolwiek części ciała w kryształ, dzięki któremu możemy zwiększyć obronę oraz siłe użytkownika.
pkt chakry 20
~~Tōmegane no Jutsu~~ Technika ta polega na zobaczeniu ruchów ludzi w kryształowej kuli.
pkt chakry 20
~~Shōton: Suishō Tō~~ Użytkownik wytwarza z kryształu ostrze, przytwierdzone do ręki.
pkt chakry 30
Ranga C
~~Kesshō: Rokkaku Shuriken: Ranbu~~ Technika polega na wypuszczeniu we wszystkich kierunkach sześciokolczastych shurikenów. Niszczą one wszystko co stoji im na drodze.
pkt chakry 5 pkt chakry za shurikena
~~Shōton: Omiwatari no Jutsu~~ Technika ta polega na utworzeniu długiego strumienia kryształu, który atakuje przeciwników.
pkt chakry 50
~~Kesshō: Kyodai Rokkaku Shuriken~~ Technika ta polega na utworzeniu gigantycznego, kryształowego shurikena, który potrafi bardzo szybko i skutecznie osłabić przeciwnika.
pkt chakry 30
Ranga B
~~Shōton: Kurenai no Kajitsu~~
Technika pozwala na utworzenie kopuły z kryształu, do której zostają umieszczone osoby, by chronić je przed atakami.
pkt chakry 80
~~Shōton: Shuriken Ranbu~~ Tzw. Dziki Taniec Shurikenów. Użytkownik tworzy mnóstwo kryształowych shurikenów, które lecą we wszystkich kierunkach, atakując wszystko co znajduje się na ich drodze.
pkt chakry 3 za shurikena
~~Shōton: Suishō Kyō~~ Guren tworzy nefrytowe lustro, z którego zostają utworzone klony.
pkt chakry 75
~~Suishō Bunshin no Jutsu~~ Guren wykorzystując Element Kryształu tworzy Nefrytowe Lustro, z którego wychodzą kryształowe klony.
pkt chakry 40
Ranga A
~~Shōton: Suishō Rō no Jutsu~~ Technika Guren, która zupełnie więzi przeciwnika w krysztale. Jeśli kryształ jest roztrzaskany, ofiara rozpada się wraz z kryształowymi cząstkami. Jednak jeśli ofiara przed uwięzieniem wypuści w swoje punkty witalne chakrę, to w momencie zniszczenia kryształu przeciwnikowi nic się nie stanie.
pkt chakry 75
~~Shōton: Kesshō Gokakurō~~ Użytkownik więzi przeciwników w krysztale. Gdy kryształ zostanie zniszczony, ciała ofiar rozpadają się razem z kryształem na cząsteczki.
120 pkt chakry
~~Shōton: Hashō Kōryū~~ Użytkownik tworzy z kryształu potężnego materialnego smoka, na którego właściciel może wejść i prowadzić ataki.
pkt chakry 145
Ranga S
~~Shōton: Hishin no Yaro~~ Po zamianie punktów życia w chakrę, wokół Guren pojawiają się kryształy. Chociaż ten sposób może ona unosić w powietrzu, nie jest w stanie poruszać się, jednak jest chroniona przed wszystkimi, nawet najsilniejszymi atakami. Ponadto potrafi skupić chakre i stworzyć potężny laser
pkt chakry 200 pkt chakry
~~Shōton: Suishō Meikyū no Jutsu~~ Użytkownik najpierw tworzy wiele kryształów przypominających kwiaty. Następnie rosną tworząc olbrzymi labirynt, składający się z czerwonych kryształów, mylący wszystkich wrogów w jej wnętrzu.
250 pkt chakry
~~Shōton: Suishōheki Hachi no Jin~~ Technika ta polega na uwięzieniu istoty w danym obszarze, poprzez utworzenie ścian z kryształów.
pkt chakry 250
~~Shishō Tenketsu~~ Technika ta polega na zamianie punktów życia i śmierci w chakrę. Daje ona wielką moc i siłę. Bardzo wyczerpująca dla użytkownika, z której korzysta się tylko w wyjątkowych sytuacjach.
pkt chakry + 500/utrata 75% pkt życia
|